‘Cep’te en çok şikâyet faturadan

Elizabet

Administrator
Yönetici
Katılım
Ocak 16, 2025
Mesajlar
15,139
Tepkime puanı
0
Puanları
36
678aad67f97dd9dc56175302.jpg

MİTHAT YURDAKUL / Ankara - İnternet servis sağlayıcılığı hizmetinde ise bağlantı ve hizmet kalitesi şikâyetlerde ilk sırada. BTK Türkiye Elektronik Haberleşme Sektörü Pazar Verileri Raporu’na göre, BTK Online Tüketici Şikâyet Sistemi üzerinden 2024 yılı üçüncü çeyreğinde 51 bin 973 şikâyet iletildi. Şikâyetler arasında en büyük payı, yüzde 48.3 ile internet servis sağlayıcılığı hizmeti aldı. Mobil telefonda en fazla tüketici şikâyeti, yüzde 35.7 ile faturalandırma konusunda oldu. Fatura şikâyetlerini kapsama alanı ve abonelik işlemlerinden duyulan rahatsızlıklar izlerken, internet servis sağlayıcılığı hizmetinde ise tüketiciler en çok bağlantı ve hizmet kalitesine ilişkin şikâyetlerini dile getirdi. İstatistiklere göre internette 100 kullanıcıdan 41’i bağlantı ve hizmet kalitesinden memnuniyetsiz. Uydu aboneleri ise en çok abonelik işlemleriyle ilgili sıkıntı yaşadı. 2024 üçüncü çeyreğinde 2.8 milyonu aşkın mobil cihazın IMEI kaydı yapılırken, bu cihazların yüzde 72.5’ini Apple, Samsung ve Redmi markaları oluşturdu. IMEI kayıtlarında akıllı telefonları tablet ve diğer cihazlar izledi.
 
Üst