- Katılım
- Ocak 16, 2025
- Mesajlar
- 65,283
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
![657f54c78600081eff80968d.jpg](/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fimage.milimaj.com%2Fi%2Fmilliyet%2F75%2F460x340%2F657f54c78600081eff80968d.jpg&hash=1c70c989e378536cbca5370c3942392b)
Daha önceki yıllarda olduğu gibi, 2024’ün de markaların fırsat buldukça kampanyalar yapacağı bir yıl olacağını vurgulayan Bozkurt, “2023’te ilk defa 1 milyonun üzerinde bir pazar elde edilmiş olsa da 2024 yılında ise daha farklı bir tabloyla karşılaşacağımızı öngörüyoruz. Araç fiyatlarında yükseliş, kredi maliyetleri, krediye ulaşmada zorluk ve kısıtlar, pazarın yüzde 30-35 civarında daralmasına yol açabilir. Bu noktada otomobil ve hafif ticari dahil olmak üzere 750-800 bin civarında bir pazar hacmi gerçekleşebilir” değerlendirmesini yaptı. Bozkurt, Toyota olarak önümüzdeki yıl pazarın büyüklüğüne göre yüzde 10’luk bir paya sahip olacaklarını kaydetti.